Vecka 31

Publicerat: 2017-11-28 Kl: 10:33:18 | I kategori: Lillasyster

Nu är vi inne i vecka 31 och bebis är ca 37 cm lång och väger ca 1,5 kg. Sista veckorna nu växer bebis lite mer på längden men lägger ffa  mest på sig på bredden 💕 Det är 69 dagar kvar till BF och jag räknar verkligen dagarna. Förutom två vidriga förkylningar på rad med ca 3 friska dagar emellan så börjar jag känna mig tung.  Mitt största problem är dock halsbränna och foglossning. Men men, man vet ju att allt är värt det när lillasyster väl kommer... 

(null)


Nu är allt färdigt inför hennes ankomst förutom allt småtjafs som typ blöjor och nappar. Babyskyddet köpte jag i torsdags och det blev ett från Maxi-Cosi med familyfix som även passar vagnens adaptrar!

❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback