lite catching up!

Publicerat: 2014-07-03 Kl: 16:05:01 | I kategori: Blandat

Eftersom att det typ är 100000 år sedan jag uppdaterade någonting här så tänkte jag att jag skulle berätta lite om vad vi hållt på med på sista tiden. Egentligen så har väl ingenting jättespeciellt hänt men jag har lite bilder som jag gärna vill dela med mig av. 
 
 
 
 
 
Vi kan börja med Doris avslutning på föris. Den va jättelyckad trots det iskalla vädret och den mulna tråkigt grå himlen. Vi ses alla föräldrar på hela dagiset på en picknick på gården för att sedan få se kidsen uppträda och sjunga massa fina sommarlåtar. Doris som alltid är så blyg har varit med och sjungit en gång bara tidigare men vågade sig faktiskt fram och mima ett par ord :)
 
 
 
 
Sedan hade vi i Maj en tokmysig helg på Sessön då vi myste, drack gott vin och åt god mat. Doris den lilla galningen badade i poolen utan några som helst problem trots 19 grader... Jag badar aldrig när det är under typ 40..
 
 
Valborg. SVINKALLT! Jag trodde att vi skulle behöva frysa ihjäl, och brasan tändes kl 21(!?) alltså allvarligt? Är inte liksom valborg för att barnen ska få titta på elden, äta sockervadd och leka lite? När brasan väl tändes var Doris helt slut och nästan somnade med klubban i pappans hår... haha, kolla greppet om Jockes kind! Det var mycket spännande med brasa!
 
Hörs snart!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback