HELG!

Publicerat: 2014-07-04 Kl: 17:12:46 | I kategori: Blandat

Något annat fantastiskt med att jobba igen är att man verkligen uppskattar helgerna. På fredagmornar när jag väcker lilla trollet är hon mycket medveten om vilken dag och nästan skriker fredagsmys hela vägen till föris. När jag hämtade henne idag passade vi på att gå till godiskiosken här bredvid och köpte lite fredagsmys och tog en glass. Vääääärldens godaste glass! Dumle och delicatobolls-smak! Huuuur gott som helst!! 😍 


Jag själv sitter i soffan nu och dricker ett glas iskallt vitt vin så det var inte allt för hemskt att skippa en egen glass... 😜 imorgon ska Jocke spela fotboll och dricka öl med sina vänner så jag och Doris passar på att åka till Isac och mormor i Norrtälje... Det bästa är att de har en stor pool så vi hoppas på riktigt fint väder! 





❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback