Ett dygn i Norrtälje

Publicerat: 2014-07-06 Kl: 16:10:51 | I kategori: Blandat

Vilken underbar lördag vi fick till! Jag och Doris kom till Norrtälje ett par timmar innan Isac och mamma dök upp. Under de timmarna badade vi så vi fick simhud mellan tårna och Doris läppar blivit blå.. När de kom så drack vi lite bubbel och pysslade med maten. 









Nu är vi hemma igen och det är inte fy skam det heller. Speciellt inte eftersom jag gjorde ett stopp på flygfyren i Norrtälje och köpte med mig ostar, kallskuret, färska räkor, kräftor och saffransaioli som vi ska kalasa loss på ikväll. 


Under vårt dygn på vift så har min sista pion slagit ut. En enda gigantisk blomma fick vi iår! Nu ska jag lägga mig i badet med en tidning och snaska på lite blåbär... 



❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback