att ha hittat rätt.

Publicerat: 2013-09-21 Kl: 15:45:00 | I kategori: Blandat

hej, det var ett tag sen sist. Det har varit så himla struligt att blogga från telefonen och till sist gav jag upp.. :) Nu har vi äntligen en dator igen, jag fick nämligen en Mac book Air av min kära man häromdagen så jag kan skriva alla mina tentor och arbeten, han är snäll han!
 
 
 
 
 
ja, vad har hänt sen sist? allt för mycket.. det största och viktigaste är väl att jag har börjat plugga igen. Jag kom ju in på ssk-linjen på Karolinska institutet i Huddinge, och det känns hur bra som helst, verkligen helt rätt för mig!
 
Nu såhär i början är det ganska segt dock, det är mest om forskning och vetenskapliga artiklar, etik och sånt. Till nästa termin blir det bra mycket mer intressant har jag fått höra, så man får väl se fram emot det!
 
 
Doris och Jocke har varit på bio nu på förmiddagen och tog en sväng till grönan också, så jag har kunnat plugga ifred så vi kan ha lördagsmys hela kvällen utan att jag behöver ha en bok under näsan.. :) på torsdag har vi vår första tenta på vetenskapsteori och metod, ungefär lika skoj som det låter ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback