Godmorgon!

Publicerat: 2013-05-05 Kl: 09:31:00 | I kategori: Jag

Vad passar bättre än att slå till med ett litet blogginlägg såhär på födelsedagen? Jag sitter i soffan och äter frukost medan tröttmössorna ligger kvar och sover... 😀 jag älskar den lilla stunden man har för sig själv på morgonen ibland, den är värd så mycket!

Släkten väntas runt 13, så det kommer nog att bli full rulle! Jag har faktiskt fuskat till det riktigt ordentligt med köpt kladdkaka och köpt rulltårta... Jag lämnar all ansträngning till Doris födelsedagar istället.... 😜

Igår kom min syster hit på bubbel med lilla Charlie. Doris och Charlie är så mysiga med varandra, han höll hennes hand igår och hon nosade honom på huvudet. Här kommer lite bilder från igår så kanske det kommer lite bilder ikväll också!

 

 

 

 

Puss ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback