Plötsligt händer det!

Publicerat: 2013-03-12 Kl: 07:16:00 | I kategori: Jag

Godmorgon! Plötsligt händer det, brukar det väl heta?? 😉 Jag kommer att uppdatera här lite då och då när jag känner för det, mao inte riktigt lika ofta som förut. Sen sist har vi hunnit med en ögoninflammation, ett spinningpass och väldigt mycket längtan efter våren, men jag är väl inte den enda?? Nu får det vara slut på overaller och frusna näsor. Tänk, snart sitter man där med brunbrända ben och solisar!! Can't wait!!

Snart, snart fyller jag år! Bästabästa dagen på heeeeela året, älskar att fylla år!! (Ja, jag vet.. Typ två månader kvar, men önskelistan har redan varit klar i en!) denna somriga outfit står högt uppe på listan!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback