Liten walk in closet!

Publicerat: 2013-03-18 Kl: 22:23:00 | I kategori: Blandat

Ja ni, hur känner ni med den här snön? Är ni lika pisströtta på vintern som jag? Det är riktigt ledsamt nu tycker jag.. Vad sägs om snödroppar, krokusar och påskpynt?! Låter inte så illa va??

Nu till något mycket roligare.. Garderoben! Den ska slipas, målas, få matta och dörr och lite sånt så en bit kvar har vi, men nu är det ju bara roliga saker som väntar! Såhär ser den ut nu, och jag kan ju inte påstå att det lockar att hänga in fina kläder men snart så.. 😊

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda H

Krokusar o påskpynt finns det gott om trots vinter o snö! :) eller varför inte en liten påsklilja? :P gå in på ditt forum därnere vid port73 så ska du se! ;)

Svar: Jag vet, men stämningen är ju liksom som bortblåst med snön :-( Kram
Matilda Öhman

2013-03-19 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback