Lite fashion sådär...

Publicerat: 2013-03-14 Kl: 22:54:00 | I kategori: Blandat

Jag bestämde mig idag för att köpa in lite nya nagellack, vad piggar upp mer än det liksom?? Typ inget. Jag kan inte påstå att jag tycker att Depend hade fått in några nya snygga vårfärger direkt (tycker storleken på deras flaskor är så bra, man hinner liksom inte tröttna innan den tar slut!) Jag letar fortfarande efter det där perfekt koralliga lacket. Nåväl, dessa två fick följa med hem och det ljusa provades direkt. Det kommer vara suuuupersnyggt till brunbrända händer och armar i sommar!

Jag provade även att göra en sån där ringfingernagel i en annan färg, det blev tufft tycker jag!

 

 

 

Imorn ska ni få spana lite på vår renovering! Typ min nya garderob 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback