Långhelg!

Publicerat: 2013-03-29 Kl: 13:00:00 | I kategori: Jag

Glad påsk alla fina! Här hemma renoveras det för fullt! Vi har planer på att flytta och vill att huset ska vara tipp topp när vi säljer. Vårt nya golv är FANTASTISKT! Jag är så glad att min man är en riktig handyman! Nu kommer lite bilder på "bygget"! Välkommen hem till oss!

 

 

den nymålade vita trappan som leder ner till nedervåningen. Dörren ni ser till vänster leder in till lilla vardagsrummet.

 

 

 

Det nya fina golvet! Det ska oljas och få en lite mörkare färg. Jag gillar ju mest vita golv egentligen men ibland måste ju gubben få bestämma...

 

 

Till höger direkt är vårat sovrum. Andra dörren är Doris rum, dörren längst bort är gästrum och till vänster toalett och sen walk in closet!

 

Fler bilder kommer på resten av huset!

Kommentarer
Postat av: Linda H

Va fint! :) vart ska ni flytta? Husplaner? :)
Hur stort har ni nu?

Svar: Vi vet inte alls... Vi är öppna för allt! Nu bor vi på 135+17 kvm så tot 152. Kolla in hemnet i slutet på maj! 😀
Matilda Öhman

2013-04-02 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback