Action!

Publicerat: 2013-03-13 Kl: 09:31:00 | I kategori: Jag

Onsdag idag! Lill-lördagen ska spenderas hemma hon världens finaste Yoyo som ska hjälpa mig med den sista helvetiska matten.....

Ni anar inte vilken action det är hemma hos oss just nu. Garderoben är under uppbyggnad, badrummet utrivet och en vägg ska ner. Hur spännande som helst och skitkul! Jag spanar fortfarande på tapet in till garderoben, en fondvägg ska göras. Det var en viss man i huset som inte alls var speciellt sugen på de blommiga jag hittat så nu letar vi lite nytt.... 😉 Här kommer lite inspo-bilder på hur jag vill ha det. En svart heltäckningsmatta, vita hyllor och klädstänger, stor spegel och en sidboard är tanken.

 

Kommentarer
Postat av: Pia Gillberg

du är inte klok!!! svart matta går bara inte!!!! suger åt sig allt damm som finns i hela haninge !!!

2013-03-13 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback