Lyckligt lottad.

Publicerat: 2013-07-20 Kl: 21:02:00 | I kategori: Blandat

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka med underbara vänner. Vi har druckit kopiösa mängder vin, ätit smultron, spelat kubb, grillat och badat, allt som hör sommaren till. Jag tänker på det ofta, hur lyckligt lottad jag är som har så fina vänner och familj runt omkring mig, för vad vore väl livet utan vänner?
 
 
 
 
 
Nu jobbar jag måndag, tisdag och onsdag och efter det så väntar en långhelg till. Det blir ju lite struligt med sommarsemestern då vi alltid är i Thailand i början av året (iår 4 veckor) men med hjälpsam släkt så han vi fixat så Doris får vara ledig fyra veckor även fast vi bara är lediga två.
 
 
 
 
Nu är ju bara frågan vad vi ska hitta på helgen som kommer.. Landet kanske. :-)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback