Förhoppningsvis ett nytt kapitel.

Publicerat: 2013-07-22 Kl: 18:39:05 | I kategori: Blandat

Hemma igen efter en seg arbetsdag..Jag har klippt gräs hela dagen och det har dammat som tusan så ögonen bara rinner, helt värdelöst! I ett av våra områden bor ett tantgäng som alltid sitter och fikar och skrattar så gott. Varje gång jag åker eller går förbi så erbjuder dom mig en plats, kaffe och bulle, tyvärr har jag aldrig tid men dom är så gulliga! Tänk att få ha så många goa vänner även i den åldern :-)
 
 
 
Nu till något helt annat... Jag har funderat nu i ett par år över vad jag ska "göra med mitt liv", ni vet när man inte får ro i kroppen utan bara väntar på något? Jag har haft många olika planer så som hudterapeut och polis, men inget av det känns helt rätt, så nu har jag sökt till sjuksköterskeprogrammet på KI Huddinge, för att senare vidareutbilda mig till barnmorska. Jag kom inte in på första uttagningen som var nu den 12e, utan hoppas nu på den andra uttagningen som sker nu den 6e. Håll tummarna!!
Kommentarer
Postat av: Linda H

Men åh va roligt Tilda!! Det lär ju passa dig som handen i handsken!! :D

Svar: Jag tror det med! Håll tummarna!! :-) <3
Matilda Öhman

2013-07-27 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback