Bästa stället på jorden.

Publicerat: 2013-07-24 Kl: 13:30:55 | I kategori: Blandat

Semester igen! Jag jobbade på och blev färdig med all "to do" redan igår så vi har redan landat på landet. Vårt landställe ligger på Ornö, här har jag lärt mig simma, cykla och träffade även min första riktiga pojkvän här. Det finns inget vackrare ställe! Nu ligger vi i solen och steker medan Doris badar i sin lilla pool.
 
 
 
 
 
Igår när vi kom ut så grillade vi hamburgare och drack en flaska bubbel till. Doris somnade i sängen efter en film på surfplattan, jag kan inte förstå vart all tid tog vägen? Nu förstår jag verkligen folk som säger "ta vara på småbarnsåren för dom kommer aldrig igen." 
 
.
 
Jag fick en superfin present av Jocke och Doris igår, ett halsband med matchande örhängen. Ibland kan man behöva få något som visar sin karls uppskattning (för att man står ut med dom......;-)), så jag blev superglad!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback