Måndag!!

Publicerat: 2013-02-11 Kl: 05:48:36 | I kategori: Blandat

God morgon! Idag sov vi enda till 05!! Det tar sig! ;-) nu när vi är tillbaka i verkligheten så är det ju måndagsvägning som gäller...... Efter typ 700 glas vin, 1000 bacardi breezers, 10000 drinkar och typ 1000g kolh per dag var jag beredd på det värsta, men 2,5 kg kan man ju leva med?! Nåt måste man ju ha att göra till sommaren också! ;-) 
 
 
 
På Bangkoks flygplats handlade jag tre stycken body mist från VS. Dom doftar sååååå gott! Den blå doftar "Apple blossom & Ylang Ylang", den rosa doftar "starfruit & white orchid" och den gula "vanilla & coconut". Den med cocos kommer vara underbar i sommar! Sen fick jag även fyra små Ralph lauren-flaskor av min Jocke! :-)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback