Hemma!!

Publicerat: 2013-02-09 Kl: 18:50:17 | I kategori: Blandat

Halloj allesammans! Hoppas ni har haft en lika bra månad som jag haft! (Även fast jag tror att en månad i Thailand är svårt att slå här hemma i kalla Sverige...) vi har verkligen haft en alldeles underbar semester med sol, bad och shopping! Jag får lägga ut lite bilder här varje dag för det är så mååååånga! :-)
 
Vi har bott i mammas och mammas mans hus i Huay Yang som är en liten fiskeby ca 4,5 h från Bankok. Det underbara med byn är att allt fortfarande är så genuint och inte alls turistigt. Man sitter på en bänk mitt i djungeln och äter Pad Thai för 10 kr, inte alls så "försvenskat" som resten av Thailand tyvärr blivit på senare år.
 
Vi hyrde en trehjulig moppe med sidovagn som vi glidit runt på, hur smidigt som helst!! Allt ligger ganska nära där vi bor så en moppetur varje kväll har bara varit mysigt. 
 
Vi börjar med dessa två :-) 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback