Underbar kväll med underbara tjejer.

Publicerat: 2013-12-09 Kl: 10:52:06 | I kategori: Blandat

Vilken fantastisk kväll vi hade igår, vi åt suuuupergod mat på Vapiano och drack ett par drinkar. Jag åt deras caesarsallad med scampi, men alltså såååå gott!! Jag ville aldrig att den skulle ta slut! 😍




Jag är så glad över alla fina människor jag lärt känna i min nya klass, det är verkligen ett helt underbart gäng! Vi gick från allvarliga samtal till gapskratt som fick hela restaurangen att vända sig på två minuter. Nu var vi 5 stycken bara som kunde, men vilket underbart sällskap, vi är så olika men har ändå så fantastiskt roligt! Så glad att jag har dom i mitt liv nu. ❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback