sjukdom och typ mer sjukdom..

Publicerat: 2013-12-18 Kl: 20:48:27 | I kategori: Blandat

Sedan jag började skolan så har jag varit sjuk ca 5 gånger, på 3 månader alltså! jag är helt övertygad om att det är för att jag jobbade utomhus förut och nu sitter jag inne och pluggar dagarna i ända, bakterierna flödar väl här hemma! Doris har varit sjuk nu måndag, tisdag och onsdag, imorgon får hon gå till föris för hon kommer bryta ihop snart (och jag med)..
 
.
 
 
.
 
Julen närmar sig och även slutet på denna termin, snart är jag termin 2:are! tänka sig! :) fast innan dess så har jag en hel del tentor att klara av.... Jag tror att vi har typ två grupptentor, en klinisk tenta, ett arbete och en salstenta innan den 17:e januari, stressigt men roligt!
 
 
Kommentarer
Postat av: Linda H

Tänk alla bacillusker i skolan då?? O inte tala om på bussen/tåget/tbanan! Tror man klarar sig undan massor bara av att åka bil istället för kommunalt!

Svar: Åker ju biiiiiil och borde inte få så många basillusker!! 😩😩😩😩
Matilda Öhman

2013-12-20 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback