Att tappa motivationen för en stund.

Publicerat: 2013-12-09 Kl: 15:57:02 | I kategori: Blandat

Vi hade en hemtenta på förra kursen som vi skrev på deltid under ca 6 veckor, den 22a november skulle den lämnas in och imorse fick vi vårat betyg. Jag hade VG på förra tentan (går bara att få U, G eller högst VG) har gjort mitt absolut bästa på alla våra seminarium och även på denna tentan. Jag var jättenöjd över mitt arbete och kände nog att jag skulle få VG. Imorse när jag öppnar mappen så ser jag att jag bara fått G, så himla besviken, jag tycker det var väldigt hårt bedömt, allt det som dom bad om har jag skrivit ut.




Det är så tråkigt när man verkligen tycker att man levererat så får man inget för all tid och energi man lagt ner. Detta betyder alltså att jag bara får ett G på kursen trots att jag haft VG på förra och bra på allt annat. Lite purken minst sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback