Det nya kapitlet

Publicerat: 2013-08-06 Kl: 19:14:52 | I kategori: Blandat

Halloj! Här hemma har det firats med bubbel och grillat vill jag lova! Jag fick idag besked om att jag kommit in på sjuksköterskeprogrammet på KI i Huddinge. Vilken lycka! Den 2a september börjar jag! Jag har längtat så länge efter att göra något annat och det här känns verkligen helt rätt för mig. Jag är väldigt förväntansfull och spänd över allt som väntar, träffa nya människor, plugga och så småningom nytt jobb! 
 
 
 
Annars så är badrummet på väldigt god väg att bli klart, det enda vi saknar är ett badkar :-) Igår var vi på Länna möbler och shoppade lite nytt såsom handdukar och fintvål!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback