#springtime!

Publicerat: 2013-04-09 Kl: 19:32:00 | I kategori: Jag

Våren är på väg! Idag var det alldeles underbart väder! Vi har krattat pinnar och skräp idag som töat fram. Vad är det man brukar säga? Vad som göms i snö kommer upp i tö. Det som kommit fram är typ 70 miljoner fimpar och en jäkla massa skräp! 😃

När våren närmar sig blir jag alltid så himla sugen på nya kläder, vem blir inte det?! Jag fyller ju år snart och önskar mig presentkort på Gina Tricot, då måste jag bara köpa dessa underbara shorts!!

 

 

 

Äntligen har dom fått in lite längre shorts, innan har dom bara haft shorts korta som trosor som skär in i röva, do not like!

 

 

 

Lite våriga blommor tittar fram här och där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback