SHF

Publicerat: 2012-09-25 Kl: 22:14:35 | I kategori: Blandat

Har precis kollat klart på svenska hollywoodfruar, jag tror dom är ett eget släkt.. Var det förresten någon mer än jag som såg Isabel sitta och blossa höggravid på sin babyshower?? Classy.. Eller var det någon annan kanske? Man såg hur det speglade sig när Mindy pratade med Steve.. :-) Maria och Mindy verkar verkligen ha superkul ihop, hoppas man har en så härlig BFF i den åldern :-)
 
Imorn ska ni få se mina nyplanterade höstkrukor!
Sov gott!
Kommentarer
Postat av: pia

Ha ha...
ingen är väl så dum så de röker när de väntar barn. Inte ens en hollywoodfru!!! Nä det var inte hon, det var nån med svart klänning tror jag. Ganska lik Isabella men inte hon. Jag hajade oxå till. Kram

2012-09-26 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback