När en tjej ska göra sig iordning.

Publicerat: 2012-09-14 Kl: 10:02:00 | I kategori:

God morgon fredag! Underbara fredag! Jag vabbar idag också, lillfisen har inte alls hostat lika mycket inatt som tur är, så vi har fått sova mycket mer. Ikväll ska ju vi på födelsedagsfest/middag på Patricia. Det ska bli så himla roligt att klä upp sig riktigt ordentligt! Jag kan ta hur lång tid på mig som helst när jag gör mig iordning, det kan ta flera timmar ibland... Och ibland går det fort. ;-) jag har kvällens outfit färdig iaf! Jag vet inte vilka smycken jag ska ha, för jag har tyvärr inga party-guldsmycken.. Nåja, i-landsproblem kanske!

 

 

 

Ni får se bilder när allt är på sen också. Jag tror jag ska ha bakåtslickad tofs till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback