Nackspärr och kinamat

Publicerat: 2012-09-05 Kl: 11:53:00 | I kategori: Jag

Ajajaj.. Vilken nackspärr! Helt plötsligt kan jag inte ens vrida nacken åt vänster, måste vara spinningen ;-) På morgonen nu har vi varit och gjort ett beskärningsjobb i Björkhagen och på vägen hem åt vi kinabuffé, så himla gott! Jättegoda wokade grönsaker med kyckling! :-) Under natten har jag funderat lite över min framtid, och känner mig helt plötsligt lite klokare! Högskoleprovet ska skrivas i oktober och matte B ska läsas in på distans oktober-december. Nu så! :-)

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

bara säg till om du behöver hjälp med matte b. ;) om matte b och c är färskt vid högskoleprovet blir det lättare:) puss! <3

2012-09-05 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback