My precious!

Publicerat: 2012-09-12 Kl: 21:20:00 | I kategori: Jag

Nu ska ni få höra.. Igår hittade jag en superfin MK-väska på blocket för 1600:-, nypris ca 3500:- så jag kontaktade tjejen och bad henne hålla den under dagen. Jocke lade ut ett par blandare på blocket igår, och om någon köpte en av dom för 1500:- så kunde jag köpa väskan. Kvällen gick och ingen hörde av sig angående blandarna, så jag var tvungen att släppa väskan.. På eftermiddagen idag ringde Jocke och sa att jag kunde köpa väskan, vilken lycka! Och den var inte såld! Min snälla älskling åkte tillochmed och hämtade den. Så nu äntligen har jag en äkta, fin MK-väska!! Den ska få sova bredvid mig inatt..... ;-)

 

 

Kommentarer
Postat av: carina bengstelius

Va fiiiiinnnn den va....Grattis!!! :-)

Svar: Taaaack!! Sååååå glad!!
Matilda Öhman

2012-09-13 @ 06:43:53
Postat av: Micaela

SÅ snygg! Och vilken kille! =)

2012-09-17 @ 11:27:29
URL: http://micalela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback