Mör i benen.

Publicerat: 2012-09-06 Kl: 19:58:00 | I kategori: Jag

Nu är jag hemma efter ett suuuuuperjobbigt spinningpass, jag kunde knappt stå när jag klev av cykeln. Jag försöker cykla minst två pass varje vecka, ibland fler och ibland hinner jag bara med ett. Aldrig hade jag kunnat gissa att man skulle må såhär bra av att träna! Mitt första spinningpass cyklade jag i Mars 2011, och sen var jag fast ;-) jag tycker det är en superskön träningsform med den höga musiken, man lämnar liksom vardagen för en timma känns det som.

Jocke håller på att natta Doris och jag ska snart hoppa in i duschen!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Zandra Myyyyyrdal ; )

Hej tilda!

Då var det dig jag såg gå från din bil när jag kom rullande ner på parkeringen vid Friskis :) och jag håller helt och hållet med dig om träningen! Man mår sååå bra och man känner sig så mycket gladare! Vi får cykla tillsammans nån dag!

Jäkligt fin blogg förresten!

Kram Zandra

Svar: Men va kul! Klart vi cyklar tillsammans någon dag! Har du provat "pyramidpasset"? Jobbigt? :-)
Tack snälla!
Kram
Matilda Öhman

2012-09-08 @ 01:02:16
URL: http://www.zandwich.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback