Hemma igen!

Publicerat: 2012-09-02 Kl: 20:53:00 | I kategori: Jag

Nu är vi hemma igen efter vårt lilla stadsbesök, det var väldigt mysigt att vistas lite på Södermalm igen, jag bodde där när jag och Jocke träffades, och ett litet tag efter det. Vi åt på en restaurang som jag givetvis inte kommer ihåg namnet på men det var i alla fall en italiensk restaurang med suuuuupergod mat! Jag åt en toast Skagen till föris och en kalventrecote till varmrätt, ett litet glas rött slank också ner.. När vi skulle hem var vi så mätta att vi promenerade till Gullmarsplan och tog bussen därifrån, det var väldigt skönt ute faktiskt! Det blev inga bilder på maten för jag var så satans hungrig att jag inte kom på det förän allt låg i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback