God morgon!

Publicerat: 2012-09-22 Kl: 11:11:00 | I kategori: Jag

Lördag! :-) fasiken vad halsen gör ont, rösten är ju inte dösnygg den heller... Fredagkvällen blev inte alls som planerad, men väldigt väldigt trevlig! Crustadafton blev det ju inte direkt.. Grannarna slängde iväg ett mess vid 17-tiden och frågade om vi ville komma över på fredagsmys så vi åt faktiskt en kebabsallad och drack ett glas rödvin :-) väl hos grannarna bjöds vi på ostbricka och vin framför brasan, supermysigt! Kidsen lekte så himla bra och Doris slocknade framåt 23-tiden, det är inte många gånger i hennes liv hon varit uppe så länge, men det bjöds ju på chips och godis så what the hell?? Idag väntar myslunch med syster, nu frukost!

Puss på er och ha en underbar lördag!

 

Doris hjärta Melina

Kommentarer
Postat av: Mormor Britta

Låter ju helmysigt. Jag menar förstås inte halsont men kvällen igår. Vi längtar jättemycket efter Er men tycker inte vi ska utsätta oss för halsont med mera. När Ni är friska så dyker vi upp

Svar: Finaste mormor, vad glad jag blir när du skriver! Vi längtar efter er också och ses gärna när jag är helt frisk!
Matilda Öhman

2012-09-22 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback