Arbetsplats

Publicerat: 2012-09-16 Kl: 17:10:21 | I kategori: Blandat

Vårat vardagsrum på övervåningen är inte riktigt färdiginrett, vi har ett hörn däruppe som vi ska göra till en arbetsplats där vi ska ha datan, betala räkningar och ha våra pärmar och sånt.
 

Här är skrivbordet vi köpt, Liatorp från Ikea. (vi köpte vårat nytt på blocket)
 
 
H&Ms Home-avdelning har fått in massa snygga ljus!
 
 
Jag vill hålla mig till svart/vitt/grått i hörnet.
 
 
Denna ska jag sätta över en kruka och kanske ha ett litet olivträd i.
 
 
Den här tänkte jag plocka av locket på och ha pennor i.
 
 
Fina ljusstakar!
 
Jag behöver er hjälp sen med att välja lampa..
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback