4 timmar senare...

Publicerat: 2012-09-27 Kl: 22:26:00 | I kategori: Jag

Ääääntligen hemma! Efter fyra(!) avfärgningar, en toning och en slingning är jag klar! Världens trevligaste och duktigaste frisör Emma på Baaristaan, Norrtullsgatan, fick mitt hår från mörkrött till ljusbrunt! Tanken är att jag om ett par veckor ska tillbaka och lägga i en ljusare färg i topparna och göra en "ombre" som det så fint heter! Det är inte alls så gult som det ser ut på mittenbilden, så svårt när lampan lyser ovanifrån :-) jättenöjd!

 

 

 

Mitt är ju mycket ljusare, men denna nyansskillnaden vill jag ha!

 

 

Det kommer att bli ännu ljusare vartefter toningen tvättas ur, så svårt att visa färgen ordentligt.. :-)

 

 

Före! :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback