Morrn!

Publicerat: 2012-10-26 Kl: 08:38:00 | I kategori: Jag

God morgon alla ni! Vad är det för dag? Jusste, FREEEEDAG! Jag mår bättre idag men är hemma ändå, med högskoleprovet imorn vill jag vara ordentligt pigg och inte det minsta sjuk!

Jag tänkte klämma in lite matteplugg framåt eftermiddagen när hjärnan mjukats upp lite :-)

Jusste, en sak till... Jag behöver glajjor när jag pluggar, jag sitter och överanstränger ögonen och får ont i huvudet.. Vart gör man en billig undersökning och köper fina glajjor?

Fredags-puss!

 

Ett par sånna här glajjor är väl typ vad jag tänkt mig!

 

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Moa

Smarteyes har billiga undersökningar och billiga brillor :) finns dock bara på Kungsgatan...

2012-10-26 @ 09:18:15
Postat av: Micaela

Specsavers skulle jag tro. Då får du två till priset av ett par :)

2012-10-26 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback