Ihjälfrusen...

Publicerat: 2012-10-10 Kl: 17:45:00 | I kategori: Jag

Detta har nog varit den kallaste dagen i mitt liv! Jag har suttit stilla på gräsklipparen hela dagen, 6 grader har det varit!! Brrrrrrr...

Jocke har möte på jobbet och blir sen men skulle köpa med sig kebabsallad hem, så det känns helt ok ändå! :-)

Dieten går superbra! Jag känner mig otroligt motiverad och detoxad från socker. Hela de första fyra dagarna hade jag sån fruktansvärd huvudvärk, det måste bero på sockret! Nu har jag inget sötsug och klarar mig gott och väl under 20g kolhydrater/dag. Magen är i form och jag känner mig duktig!

Träningen känns också lättare, igår var jag på spinning en timma och imorn väntas en timma Step.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback