Brrrrrr dags att tina upp...

Publicerat: 2012-10-23 Kl: 19:27:59 | I kategori: Blandat

 
Brrrr! Kallaste dagen på länge! Att sitta helt still på en maskin är ju inte det ultimata kalla dagar.. Min tokgravida syster var precis här och gosade med Doris och snackade lite skit!
 
Jocke handlade på väg hem från jobbet och står just nu i köket och gör kyckling-stroganoff, till mig blir det blomkålssoppa med grädde och riven parmesan, gott det med :-)
 
Jag ligger i badet och tinar upp.. ;-) Greengates vinterkatalog kom för ett par dagar sedan så jag ska spana lite i den, jag gillar tidningar med fina framsidor som man kan ha liggandes i huset, det ser så trivsamt ut tycker jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback