Snaaaaaark...

Publicerat: 2012-11-07 Kl: 08:28:00 | I kategori: Jag

Hur trött kan man vara? Herregud, det känns som jag är levande död.. Doris låg i soffan bredvid mig imorse och suckade och stönade, fler hösttrötta?

"mamma, jag vill vara hos mormor" är en mening jag hört från min lilla älskling ca 100 gånger de sista dagarna.. Tror hon längtar efter mormor 😃

Igår träffades vi alla granntjejer och planerade nyår, vi bestämde oss för catering från systrarna sisters här i Haninge med bl.a. Helstekt oxfilé med potatiskaka, till efterrätt ska alla göra en liten dessert till ett dessertbord....

Detta iskalla monster ska jag sitta på idag:

 

Kommentarer
Postat av: Pia

Mormor längtar oxå !!

2012-11-07 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback