sol, moln, sol, moln...

Publicerat: 2012-07-22 Kl: 13:18:53 | I kategori: Blandat

Men gud, vilket ostadigt väder! tokvarmt ena sekunden för att bli kallt i nästa. Jag såg att det ska komma lite regn (!?) nu några dagar så det hade ju varit trevligt med sol hela dagen idag. Doris ligger och vilar i sin säng ett tag, hon brukar annars inte sova middag på helgerna, men hon blev så trött efter lunchen. Min mormor och morfar kom hit och hälsade på ett tag, jag är så glad att dom är så pigga och friska, Dom åker fortfarande till Thailand flera månader om året fast de båda är över 80! Jag bjuder på lite bilder från förmiddagen så länge :-)
 
 
Hon har fått så långt hår vår lilla tjej, jättefint!
 
 
Fotboll er en annan favoritsyssla, roligast är det att sparka boll med morfar.
 
 
Blomgruppen utanför dörren har blivit jättefin, älskar vit lobelia!
 
 
Den här skålen fick jag av mamma i fördelsedagspresent, den är från Tine K Home och jag önskar jag hade en i varje hörn här hemma!
 
Nu väntar vi på mamma och Isac, tror vi tar en kaffe vid sandlådan när dom kollat in bygget!
puss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback