regn igen då..

Publicerat: 2012-07-17 Kl: 15:52:17 | I kategori: Blandat

men hallå.. vad hände med min sol? efter en ganska kall men solig dag övergick allt i ÖSREGN! herrejesus, sicken tur att man satt i bilen då och inte på gräsklipparen.. Nu är jag hos pappa och dricker kaffe och ska låna hem en dator så jag kan blogga normalt, har ju bara haft Iphonen hittills. På torsdag skulle det eventuellt komma in en ny dator till Media markt till ett bra pris, så vi får åka och kika på den, måste ju ha en dator.. Ikväll tänkte jag knåpa ihop lite bilder från Doris första två år i livet, blir nog skoj! hörs sen!
 
 
 
 
 
Mitt morgontrötta lilla gos för ett par veckor sedan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback