Rätt mulet kan man säga..

Publicerat: 2012-07-18 Kl: 12:10:52 | I kategori: Blandat

 
Jodå men det här var ju trevligt, det kan ha varit det värsta regnovädret jag någonsin varit med om. Vi är i Årsta och jobbar idag och vattnet bara forsar längs med vägarna, himlen är alldeles blåsvart... Vi sitter i bilen och väntar på att det ska sluta regna så vi kan klippa klart gräset.. Haglet slog typ hål på bilen och var hur stora som helst.. Men för mig är det FREDAG så jag bryr mig inte! Ikväll blir det mys gånger tusen, nu har vi semester! (eller ja, om ca 3 timmar och 20 minuter ;-)) ❤
Kommentarer
Postat av: Carina

Jag håller med dig jag har varit hemma i Årsta idag, vilket skyfall blixt och dunder :) Skönt att du snart går på semester kramis

2012-07-18 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback