kvällstrött...

Publicerat: 2012-07-21 Kl: 22:03:11 | I kategori: Blandat

Gud vad jag har blivit kvällstrött på senare tid, vid 21 börjar min ögonlock bli tunga, hur tråkigt som helst.. Ikväll blev det ingen lyxig middag här inte, falukorvsmacka.. Men gud vad gott det kan vara ibland!
 
 
 
Lchf-bröd med senap, stekt ägg och falukorv..
 
 
Snyggingen ute och målar muren, det blir sååååååååå snyggt!!
 
 
Målade även om mina groteskt avskavda lila naglar, dom blev riktigt julröda! inte alls somrigt, men det skiter jag i, lika mycket som jag skiter i denna gräsliga sommar!! ;-)
 
Lilla trollet somnade innan jag ens hann öppna boken jag skulle läsa, ganska trött med andra ord!
 
sov gott, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback