hemma igen!

Publicerat: 2012-07-24 Kl: 14:42:43 | I kategori: Blandat

Nu är vi hemma igen från byn, så himla mysigt att bara strosa runt, Norrtälje är verkligen så fint! Tyvärr var ingen av klänningarna tillräckligt fin på men jag kom hem med ett par örhängen och en tröja i alla fall! En snabbisfika hanns också med, och då menar jag verkligen snabb! Doris var alldeles omöjlig, suck! På vägen hem stannade vi på Ica Flygfyren och handlade mat, jag lovade Doris ett mjukisdjur om hon var duktig och hjälpte till att lägga i vagnen. Väl framme vid mjukisdjuren valde hon en pingvin, eller "pinkelin" som hon säger :-)
 
 
Jag och mamma delade på en snickerskaka som var såååå god, och Doris mumsade havreboll och festis :-)
 
 

Fina Norrtälje!
 
 
Tröjan köpte jag faktiskt på H&Ms barnavdelning, tyckte den var så söt! Doris fick en "onepiece" i present av sin snälla mormor!
 
Puss
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback