Grillat är godast!

Publicerat: 2012-07-16 Kl: 17:50:40 | I kategori: Blandat

 
Morgonens punka var snabbt ordnat, dom är alltid så hjälpsamma och trevliga på vianor. Dagen har varit ganska långtråkig då jag suttit på gräsklipparen sen 7 imorse.. Men jag hann med allt jag hade tänkt och slapp då jobba över! :-) ikväll kommer våra vänner, Mikaela och Fredrik hit på middag, grillat blir det! Sexigaste kocken står just nu och hackar grönsaker, jag älskar när Jocke lagar mat, så skönt att bara sitta och titta på hans snygga rumpa, och slippa diska ;-) ser fram emot en trevlig kväll! Det är trevligt att hitta på saker även på vardagarna så känns inte veckorna så långa! ;-) Mina älsklingar var på Akvariet och Gröna Lund idag och haft en jättemysig dag. Doris åkte kärlekstunneln och bilarna! Blev förvånad faktiskt, hon brukar vara en riktig fegis annars! :-) lyckas inte lägga upp bilder, så det kommer senare.. ❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback