God morgon måndag!

Publicerat: 2012-07-16 Kl: 09:19:42 | I kategori: Blandat

God morgon! Idag är jag tröttast i världen tror jag, även fast jag la mig innan 21 igår så är jag helt död.. Idag står gräsklippning på schemat (så ovanligt ;-)) jag ska även försöka jobba in, så jag kan vara ledig torsdag och fredag, så jag kan hitta på något mysigt med Jocke och Doris! Regnet förstörde mitt sprayprojekt igår, så vi prövar vidare i eftermiddag sen. Doris somnade en vända vid fem igårkväll, tji fick hennes pappa som fick vara lekfarbror till klockan tio, mysigt.. När jag kom ut till firmabilen imorse fick jag en trevlig överraskning! PUNKA, suck! En spik som så passande satt i däcket, det var bara att handpumpa och rulla till Vianor.. Trevlig måndag var det va?! Hörs sen! ❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback