fredagsmyyyys!

Publicerat: 2012-07-18 Kl: 19:51:34 | I kategori: Blandat

Nu har semesterkänslan infunnit sig, ett gott glas rosé är i magen och middagen ska snart fixas. Ikväll ska vi äta bruchetta (surprise ;-)) och färsk krabba.. mums! Krabba kan vara det godaste jag vet, till den gör jag en dipp med hovmästarsås och creme fraiche, kan låta konstigt men det är uuuurgott!! Våra fina grannar kom hem igår från Mallis med en flaska supergott vin för vi vattnat deras blommor och tagit hand om posten, den lär ju ta slut ikväll.. :-)
 
 
 
Efter jobbet idag var jag och Doris ute och lekte med våra andra grannar vid sandlådan. vi har en sandlåda precis utanför dörren barnen leker i mycket, eftersom att Doris inte är så förtjust i att bli smutsig och sandig, brukar hon koncentrera sig på att gå balansgång istället! :-)
 
 
Full fokus!
 
På fredag ska vi åka till Parken Zoo i Eskilstuna med våra grannar, ska bli jättemysigt, Doris och deras tjej leker jättebra, och jag och Jocke leker bra med föräldrarna :-) vi har verkligen haft tur med våra grannar, vi är fyra hus som firar nyår, midsommar och har middagar tillsammans och verkligen har jättetrevligt!
 
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback