Make up

Publicerat: 2012-12-11 Kl: 21:17:00 | I kategori: Jag

Halloj!

Någon som testat Gina Tricots smink? Jag sminkar mig endast på helgerna, aldrig på vardagarna och är fruktansvärt snål när det gäller nytt smink..

Jag hajjar ju att det inte är det bästa sminket med tanke på priset, men är det ok iaf? Funderar på att köpa hem lite och testa. Det känns så onödigt att spendera massor av pengar på smink när det bara ligger och blir gammat.

Mascara lägger jag mer än gärna pengar på för det är så stor skillnad där tycker jag, men just ögonskuggor och rouge känns inte riktigt lika viktigt när man använder det så sällan.

 

Puss på er! ❤

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har bara testat deras nagellack men det tycker jag är riktigt bra faktiskt! Bådar ju gott inför sminket. Återkom gärna med recension! Kram!

2012-12-12 @ 08:26:14
Postat av: Linda H

Ingen koll men när de kommer t skuggor använder jag typ H&M. Däremot foundation, puder, krämer o så är det Bodyshop som gäller! Klart bäst tycker jag! Jag är så yttorr i ansiktet o jag har testat alla de dyra märkena va gäller både krämer o foundation men inget har hjälpt! O så fann jag bodyshop! :) bästa bästa!

2012-12-12 @ 08:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback