Juldag

Publicerat: 2012-12-25 Kl: 10:20:25 | I kategori: Blandat

God juldagsmorgon! Vilken underbar julafton vi hade igår! Doris var helt galen vid presentöppningen, hon visste inte på vilket paket hon skulle fokusera blicken på 😀 Doris fick så många fina klappar, bl.a. en pippiputfit, pärlor, jacka och hela pippis kappsäck fylld med massvis av Astrid Lindgrens filmer! Underbart!
 
Jag fick två helt underbara tavlor jag spanat på väldigt länge av mamma, jag blev sååå glad!! Sen fick jag jättefina kläder, påslakan, presentkort och massa mer!
 
Det fungerar inte att ladda upp bilder efter telefonbytet.. Jag går över till vår tekniska granne sen och hoppas att han kan hjälpa mig, så jag kan lägga upp bilder på allt sen!
 
Hörs snart!
❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback