Inte mycket till blogg idag..

Publicerat: 2012-12-04 Kl: 16:30:00 | I kategori: Jag

Ja, det var väldigt vad lite bloggande det blivit idag. Jag har varit väldigt busy skulle man kunna säga. Jag och min kära kollega har varit på Ikea, Heron city, plantagen, bauhaus och massa mer....

På Ikea köpte jag massvis med ljus och lite mjuka gosklappar till Doris. Sen åkte vi till heron och åt lunch, vi skulle till o'Learys för en caesarsallad men dom öppnade 17(?!).. Det blev sallad på ett annat ställe där istället 😃

På vägen hem åkte vi förbi bauhaus och köpte........ Julgran!! En jättefin liten kungsgran fick följa med hem som ska kläs imorgon tror jag 😍

 

 

 

Sååååå god sallad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback