Halloj i snön!

Publicerat: 2012-12-06 Kl: 10:34:00 | I kategori: Jag

Vilka sjuka mängder snö! Här på jobbet skottade vi konstant i 10 h igår, i vissa portar hade det drivit så snön låg i brösthöjd...

Till detta kan vi ju lägga alla gubbjävlar som klagar på allt, vi har ju alla jobbat så fort vi kunnat.. Jag kan berätta att ett par hyresgäster i brandbergen är mordhotade, av mig alltså..

Idag hackar vi ca 2 dm ihoptrampad blötsnö så vi hörs eventuellt ikväll om jag inte dött innan dess....

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda H

Kämpa kämpa! :) förstå vilka gratispass det blir o vad vågen kommer visa på måndag! :)

Svar: Vågen visar plus!!!!! Fy fan helt ofattbart... Tror jag behöver en ny våg.....
Matilda Öhman

2012-12-06 @ 10:59:11
Postat av: Linda H

Det är ju fredag, vänta till på måndag så ska du se! :)

Svar: Du har rätt!! Ikväll ska jag svepa minst 18 flarror rött! ;)
Matilda Öhman

2012-12-07 @ 11:18:57
Postat av: Linda H

Haha då skulle jag strunta i vågen på måndag! ;) själv har jag gått me i viktväktarna o gått ner 6kg på 4veckor! :) nu jävlar ska de äckliga gravidkilona som jag inte orkat ta tag i bort!

Svar: Grymt!!! Fan vad duktig du är!!! Trivdes du inte m lchf? Kram!
Matilda Öhman

2012-12-08 @ 14:32:51
Postat av: Linda H

Jo jag trivdes med det men jag gick inte ner ett skit! Vi körde stenhårt på lchf i 6veckor o Andreas gick ner 10kg o jag1kg... :-/ var alltså inget för mig! :)

Svar: Men Gud vad frustrerande!! Då förstår jag absolut varför du valde att byta. Heja heja! 😃
Matilda Öhman

2012-12-09 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback