Publicerat: 2012-12-14 Kl: 13:20:00 | I kategori: Jag

Finisar!!!! Fredag idag, bäääästa dagen som ni vet! 😉

Idag är jag väldigt mycket extra glad! Det kan vara den bästa dagen någonsin förutom när vår lilla sessa kom till jorden... Varför får ni veta senare 😘

Ikväll blir det mys till tusen här i vårt hus, granen ska kläs och vi har en supergod fredagsmiddag framför oss! Ljummen kycklingsallad med chèvre, sparris, pinjenötter och massa annat gott till varmis och en blåbärs-smulpaj till efterrätt (lchf såklart) men hemmagjord vaniljglass. Förhoppningsvis ska jag på en liten utflykt ikväll också.... ☺

Jag bjuder på en av mina favvobilder på Dorpan och min pappa.

Ha en uuuuunderbar fredag mina fina vänner ❤

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda H

Haha som om man inte fattar att emelie äntligen fått barn! Gud va roligt!! :D

Svar: Haha!! Jag vet men hon har inte skrivit något om det själv än så jag väntar tills hon outat på FB! Kram
Matilda Öhman

2012-12-14 @ 13:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback