Bakdag!

Publicerat: 2012-12-02 Kl: 21:54:00 | I kategori: Jag

Halloj!

Ja ni, jag känner mig fortfarande väldigt trött och sliten efter natten. Här hemma blev det pizza till middag, jag brukar ta calzone och bara äta fyllningen, lite mysko jag vet... 😉

Mamma och syster med killar var över och bakade och drack glögg. Jag köpte Åkessons glögg utan tillsatt socker, så god! Absolut inte sockerfri men bättre än den andra i alla fall, till jul ska jag göra egen HELT sockerfri!

Imorn är det vägningsdags... Jodå det känns ju inte superbra kan jag meddela, det KAN hända att jag typ drack en flaska bubbel, åt mjuk pepparkaka och en helvetes massa Xanté.....

Det går tyvärr inte att ladda upp bilder så dom får ni imorn!

Sov gott! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback