Romantiken flödar (inte) ;-)

Publicerat: 2012-08-26 Kl: 10:17:00 | I kategori: Jag

Jag har spanat på en namnring ett tag, jättefin i silver. Jocke sa till mig för ett tag sen att han skulle köpa den till mig, jag blev självklart jätteglad och väntade med spänning på vad som skulle ske.. :-) idag visade det sig att den romantiska gesten var som bortblåst och han sa att jag får beställa den och fixa och dona själv.. hahahaha såååå typiskt han! Ringen kostar ca 2000 kr så den är ju inte jättedyr, men inget man köper den 22a någon månad. :-) nu har jag i alla fall bestämt mig för att köpa den! På min ska det stå "mamma hjärta Doris" i skrivstil. Jag tror det blir jättefint! Såhär ser den ut!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback