Ingen barnlek

Publicerat: 2012-08-06 Kl: 21:10:13 | I kategori: Blandat

 
Herregud! Jocke jobbar över ikväll så det var jag som skulle natta, Doris brukar vanligtvis lägga sig vid sju. Nu under semestern har ju tiderna ändrats lite, men eftersom hon brukar vara så trött efter dagis, trodde jag att det skulle gå smärtfritt.. Jodå, grattis till mig! Efter ombyte och tandborstning gick vi upp, nu TVÅ timmar senare sover ungen, hon skulle sova hos oss, bli kliad, läst för och sjungen för.. Nu försöker vi verkligen få tillbaka våra rutiner och att hon ska sova i sin säng. Två minuter innan jag tänkte hoppa ut genom fönstret med huvudet somnade hon.. Tackar tackar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback